oglaševanje na facebooku

Ali se oglaševanje na Facebooku še vedno izplača?

V poplavi razvoja socialnih omrežij je na mestu vprašanje, ali se oglaševanje na Facebooku še vedno izplača. V Sloveniji prav gotovo. Ne poznam uporabnika socialnih omrežij, ki ne bi imel vsaj Facebook profila. Vsa podjetja, ki dajo kaj nase pa imajo tudi FB strani. In ravno preko teh se izvaja največ oglaševanja. Oglaševanja je sicer v medijih ogromno. In nekateri posamezniki so na to že pošteno alergični. Preveč je preprosto preveč. Tudi, ko naliješ vodo v kozarec, ima ta neko mero. Ko gre čez, je škoda. Tako je vse v vsakdanjem življenju. Preveč škodi. Ravno tako je z oglaševanjem. Zato sodobni moderatorji oglasov posegajo po vseh mogočih in nemogočih sredstvih, da so oglasi vidni. Eden takih je tudi oglaševanje na Facebooku.

V Sloveniji je 970000 uporabnikov Facebooka. Svojih tržnih produktov pa verjetno ne boste prodajali vsem. Zato se osredotočite na vaše ključne kupce. Proučite njihove lastnosti in nakupne navade. Potem jih razdelite v skupine. Saj vseh tržnih produktov ne boste ponudili vsem. Tako boste lažje naredili tematske sklope, ki jih boste potem ponudili vsaki skupini svojega. Preko Facebooka lahko tudi preverite ali podoben produkt že obstaja in kako ga trži konkurenca. Tako boste lažje ubrali svoje trženjske poti. In oblikovali vsebinsko drugačne oglase. Najboljša prednost Facebooka je njegova možnost merljivosti. To funkcijo morate za uspešno oglaševanje nujno namestiti.

Omogoča vam oblikovanje jasne slike zanimanja ljudi za FB stran, trženjske produkte in njihov nakup. Ciljne skupine strank oblikujete po starosti, zanimanju in obnašanjem na spletu. Oglasi, s katerimi tržite svoje produkte morajo biti zanimivi, hkrati pa kratki in morajo vsebovati osnovne lastnosti produkta. Oglase oblikujte različno. Nato pa s pomočjo aplikacije spremljajte njihove učinke. Oglaševanje se nikoli ne neha. Zato je smiselno, da imate osebo, ki se na to spozna in ima neusahljiv vir idej.

Tako bo oglaševanje na Facebooku doseglo svoj namen. Oglase je potrebno tudi prilagajati napravam. Na računalniku se oglasi prikazujejo drugače, kot na pametnih telefonih ali tabličnih računalnikih. Zelo pomembna je tudi strategija oglaševanja. Zato morate FB oglaševanje dobro poznati. To vam bo zelo učinkovita podpora pri prodaji vaših produktov tako posameznim strankam, kot podjetjem. Pridobivanje novih strank na vašo spletno stran in pridobivanje kontaktov. Privabljanje strank v prodajalno ali na dogodek. Vse to pa vam bo povečalo prodajo. Če niste vešči teh opravil, je modro poiskati strokovnjake s teh področij. Naložba v oglaševanje na Facebooku se vam bo vsekakor izplačala.

Avtor prispevka: