Optimizacija spletnih strani – kakšne cene lahko pričakujete?

Optimizacija spletnih strani cenik je odvisen od tega, kako zahteven je projekt, kako dolgo traja in kakšni so cilji projekta. Cena SEO optimizacije se na trgu začne pri 200 Eur mesečno in se nekoliko razlikuje od ponudnika do ponudnika. Nekateri ponudniki imajo cenike objavljene na spletiščih. Drugi so na spletu predstavili pavšalne cene in tretji želijo, da pošljete povpraševanje s pomočjo obrazca glede na vaše specifične potrebe in vas na podlagi tega kontaktirajo.  Koliko vas bo stala optimizacija cenik je težko reči, saj gre za okvirno informacijo in približno predstavo o ceni SEO optimizacije, ki jo ponudniki objavijo na spletu. SEO cena je dejansko odvisna od vaših ciljev prodaje, zahtevnosti pozicioniranja spletišča glede na težavnost ključnih besed, kako hiter rezultat želite doseči in v kakšnem stanju je spletna stran sedaj.

Optimizacija spletnih strani: cenik storitev

Optimizacija spletnih strani cenik je informativne narave in je objavljen skoraj pri vseh ponudnikih v Evrih brez davka. Cena SEO optimizacije bi morala biti tako postavljena, da naročniku prinese dobiček, to pomeni, da se običajno specialisti za SEO zavežejo, da bodo na spletno stran po optimizaciji pripeljali več prometa in konverzij – nakupov izdelkov ali storitev. Naloga naročnika je, da postavi jasen cilj, kakšno prodajo in dobiček hoče doseči. SEO cena se od tega odšteje in se ugotovi, ali se bo dosegel profit.

Svetujemo, da najprej točno ugotovite, kakšen je vaš promet preko spletišča. Dobili boste jasno sliko, koliko vam v tistem trenutku prinaša dobička ali izgube vaša spletna trgovina oz. spletna stran. Če bi radi prodajo povečali za določen procent v določenem času, potem je treba na optimizaciji spletišča še delati.

Optimizacija-spletnih-strani (3)

Optimizacija cenik določa ceno storitev optimizacije, ki je med ponudniki SEO optimizacije dokaj podobna. Njihove storitve pa se med seboj razlikujejo po kakovosti storitev. Končna SEO cena ni znana že takoj na začetku, saj nekaj časa traja, da so rezultati SEO optimizacije vidni. Zato se takšni projekti izvajajo po fazah.

Kakovostna optimizacija cenik za osnovne mesečne pakete optimizacije se giblje nekje od 200 eur naprej. Vsebuje pa optimiziranje petih ključnih besed v branži naročnika, ki ni zahtevna za optimizacijo, kar pomeni, da ni velike konkurence med podjetji, ki bi oglaševala v iskalnikih za enak produkt, zato je lažje priti na prva mesta v iskalnikih, kar seveda že prej pokaže raziskava dejavnosti konkurence v iskalnikih.

Optimizacija spletnih strani cenik še pokaže, da osnovni mesečni paket vsebuje naslednje storitve: tehnični pregled spletišča, načrt optimizacije, vzpostavitev statistik za preverjanje prometa in rezultatov.  Cena SEO optimizacije zajema tudi merjenje konverzij v spletni trgovini oziroma na naročnikovem spletišču.

Optimizacija spletnih strani cenik za srednje pakete

Mesečna SEO cena za srednje pakete je v povprečju okoli 400 Eur. Optimizacija cenik vsebuje enake storitve, kot osnovni paket. Razlika je v tem, da se srednji paket zaračuna podjetjem, ki so v bolj konkurenčnih branžah, zato je potrebno bistveno več truda za dosego zadanega cilja prodaje. S tem razlogom je cena SEO optimizacije enkrat višja, kot v osnovnem paketu.

Treba je poudariti, da je do zdaj omenjena SEO cena vezana na samo optimizacijo in ne zajema predpriprav, ki so nujno potrebne, če spletišče ni dobro urejeno in se optimizacije ne da izvesti. Pri predpripravah se uredijo napake in pomanjkljivosti na spletišču. Optimizacija cenik nakazuje na to, da so predpriprave ovrednotene s 150 do 500 Eur enkratnega denarnega plačila. Optimizacija spletnih strani cenik glede predpriprave obsega ureditev meta naslovov in opisov. Cena SEO optimizacije vključuje še optimizacijo slik,  optimizacijo vsebin, odpravljanje nedelujočih povezav in njihovo optimiziranje,  ureditev notranjih in zunanjih  povezav ter predloge za manjkajoče vsebine.

seo-optimizacija

Optimizacija spletnih strani cenik za velike uporabnike in spletišča

Optimizacija spletnih strani cenik za velike uporabnike, ki imajo velika in zahtevna spletišča, se cena giblje od okoli 700 Eur mesečno navzgor brez davka. Cena SEO optimizacije predpriprav pa je ocenjena na okoli 500 Eur enkratnega zneska na začetku projekta.

Optimizacija spletnih strani cenik za velike uporabnike zavzema vse že naštete aktivnosti, ki smo jih navedli pri osnovnem in srednjem paketu s to razliko, da gre običajno za zahtevne projekte, ki zahtevajo tudi posebno časovnico, to pa pomeni veliko več ukvarjanja s spletiščem na dnevni ravni, zato se tudi rezultati pokažejo hitreje.

Komu so namenjeni paketi za SEO optimizacijo?

Optimizacija cenik ni vezan zgolj na takšna podjetja, kot smo navedli pri opisih paketov, ampak si vsako podjetje lahko izbere kateri koli paket ali mešano storitev po dogovoru, če mu predlagana SEO cena ustreza. To pa ugotovi po prometu in dobičku, ki ga ima sedaj. Cena seo optimizacije je namreč odvisna od cilja, kako visoko in časovno blizu je postavljen. S tem pa se prehiti tudi konkurenca, kar je za današnje čase pri prodaji bistveno.

Optimizacija cenik in SEO cena sta dejansko postavljena smiselno glede na to, kakšen rezultat potem lahko naročnik doseže pri svoji prodaji. Rezultati seveda ne pridejo čisto takoj, običajno je potrebno vsaj pol leta dela na optimizaciji za konkretne rezultate. Zato tudi optimizacija spletnih strani cenik predlaga oziroma se cena SEO optimizacije postavlja za pol letno obdobje. Marsikateri ponudnik zagotavlja, da je cena SEO optimizacije pogojena s šestmesečno pogodbo oziroma najemom storitve.

SEO cena, ki smo jo do zdaj obravnavali, je postavljena za »on site« optimizacijo na samem spletišču. Optimizacija cenik za »off site« optimizacijo pa kaže na to, da se SEO cena giblje med 200 in 700 Eur mesečne investicije, odvisno od paketa oziroma zahtevnosti projekta. Optimizacija cenik še pokaže, da je v to ceno všteto pridobivanje zunanjih povezav, merjenje ključnih besed in ustvarjanje SEO vsebin, skupaj z mesečnim poročanjem o rezultatih ter s sestanki z naročnikom za dogovarjanje o nadaljnjih aktivnostih.

Avtor prispevka: