Optimizacija spletnih strani je danes ključna pri spletni prodaji
Marsikdo ima spletno stran, a je ta zastavljena neučinkovito oziroma nima obiskov. Optimizacija spletnih strani za boljšo stopnjo konverzije je smiselna poslovna poteza. Dober začetek optimiziranega spletnega mesta je čista in preprosta domača stran, ki se hitro naloži in prikaže samo ustrezne informacije, pri čemer uporabniku prijazna navigacija jasno izstopa. Ljudje zelo zaupajo iskalnikom za visokokakovostne rezultate.
Če Google spletno mesto postavi med prvih tri do pet rezultatov iskanja, to osebi, ki izvaja iskanje v Googlu, pove, da mora biti spletno mesto izredno dobro.
Ta uporabnik nato ljudem o spletnem mestu pripoveduje preko ustnega izročila ali preko spleta. To je znano kot konverzija, ki pa je končni cilj vsakega spletnega poslovanja. Dobra stopnja konverzije spodbuja prodajo, povečuje obisk spletnega mesta in uporabnikom omogoča, da lažje dosežejo več ciljnega trga.
Kaj je optimizacija spletnih strani?
Optimizacija spletnih strani je postopek uporabe orodij, naprednih strategij in poskusov za izboljšanje učinkovitosti vašega spletnega mesta, nadaljnje povečanje prometa, povečanje števila konverzij in povečanje prihodkov.
Eden najbolj kritičnih vidikov optimizacije spletnih strani je optimizacija iskalnikov. Tehnika se ne osredotoča le na to, da se različne strani spletnega mesta uvrstijo visoko v SERP-je, za določene ključne besede, temveč omogoča potencialnim strankam, da na najlažji možen način najdejo blagovno znamko.
Drugi pomembni vidik je optimizacija strani. Ta tehnika zagotavlja, da imajo potencialni kupci, ki pristanejo na spletnem mestu, najboljšo uporabniško izkušnjo, ki jih prisili, da sprejmejo želeno dejanje in postanejo potencialna stranka.
Z optimizacijo spletnega mesta se torej ne dotaknemo samo neizkoriščenemu trgu na najučinkovitejši in najučinkovitejši način, temveč odpiramo vrata več konverzijam in dobičku.
Zakaj je optimizacija spletnih strani pomembna?
Splet je postal mesto, na katerem se uporabniki vse pogosteje odločijo za izbiro in nakup izdelkov. Globalna prodaja e-trgovine predstavlja 16,4 %, ali pa še več, celotnega maloprodajnega prihodka po vsem svetu. Internet je postal tudi cilj za iskanje informacij o lokalnih podjetjih, 46 % vseh iskanj v Googlu ima lokalne namene, 78 % lokalnih iskanj v mobilnih napravah pa pomeni nakupe brez povezave.
Internet prevzame vlogo “spraševanja prijatelja” v vseh panogah. Torej s pravilnim pozicioniranjem podjetja se lahko neprestano pridobivajo ljudje, ki prej še niso slišali za vaše podjetje, v potencialne stranke. Če spletnega mesta in vsebine ne optimizirate, se spletno mesto ne bo prikazalo med rezultati. Torej spletnega mesta in podjetja ne bo nihče opazil.
Z obvladovanjem optimizacije iskalnikov (SEO) se ustvari ciljni promet od zainteresiranih kupcev.
Ni dovolj samo optimizacija za iskanje. Če samo povečate promet in vsebina spletnega mesta ne pritegne potencialnih kupcev, nihče ne bo izvedel konverzije. Obiskovalce spletnega mesta bo to odbilo in ne bodo opravili nakupa. Če se želi izkoristiti promet, je treba optimizirati tudi uporabniško izkušnjo in učinkovitost vseh konverzijskih lijakov.
Z obvladovanjem optimizacije stopnje konverzije lahko poveča število potencialnih strank, kakor tudi prodajo, ki se ustvarijo s plačanim organskim prometom. Še ena prednost, ki jo mnogi prezrejo, pa je, da lahko optimizacija spletnih strani pripomore k čistejšemu okolju. Torej, ko se izvede optimizacija, se zmanjša »ogljični« odtis spletnega mesta.
Kako deluje optimizacija spletnih strani?
S pomočjo optimizacije naredimo spletno stran bolj privlačno tako za iskalnike kot prave uporabnike, ljudi. Kako se to stori?
Prvi korak k izboljšanju je prepoznavanje težav. Preden se lahko izboljša, je treba ugotoviti, kaj je narobe s trenutnim spletnim mestom. To je osnovni temelj vsakega velikega postopka optimizacije.
Ni dovolj, da se samo sprašuje in premišljuje, kaj je narobe s spletnim mestom, morda za to ni pasovne širine ali izkušenj, da bi lahko pokrili vsa področja. Namesto tega se uporabijo druga razpoložljiva programska orodja za iskanje morebitnih težav s SEO, hitrostjo strani, uporabnostjo v mobilnih napravah in še več.
6 bistvenih strategij za optimizacijo spletnih strani.
Obstaja veliko različnih pristopov in strategij, s katerimi se izboljša spletno mesto. Samo eno iskanje za »izboljšajte svoje spletno mesto« lahko prinese več kot tisoč rezultatov iskanja:
- Optimizacija mobilne izkušnje.
- Izboljšanje hitrosti strani.
- Optimizacija iskalnikov.
- Besede nadzirajo vaše sporočilo.
- A / B in več varianto testiranje.
- Optimizacija uporabniške izkušnje.
Ni več dovolj samo spletno mesto. Pazljivo je treba spletno mesto oblikovati in optimizirati, predvsem pa upoštevati iskalnike, ki pomagajo doseči idealne stranke in povečati prodajo.
Če ne veste, kako, je na voljo veliko ponudnikov, ki se ukvarjajo z optimizacijo. Tako se boste sami izognili napakam in dodatnim skrbem. Podjetja uporabijo vsa znanja in orodja, da optimizacija spletnih strani hitro pokaže želene rezultate, ki so ključnega pomena za povečanje števila strank in prodajno mrežo.