Plakati, ki pritegnejo pozornost
Plakati so eno najbolj učinkovitih orodij za vizualno komuniciranje, zato si lahko v tem prispevku preberete vse o teh – izvedeli boste kako poteka tisk plakatov in kako morajo biti oblikovani, da dosežejo svoj namen ter pritegnejo pozornost mimoidočih. Plakati so zelo vsestranski, zato se uporabljajo v različne namene, kot so promocija dogodka, predstavitev novega izdelka ali storitve. Dober plakat pritegne pozornost, zanimanje in reakcijo. Da je plakat resnično kvaliteten in da pritegne pozornost, je ključnega pomena to, kako je oblikovan in natisnjen.
Zakaj so plakati še vedno učinkoviti in aktualni?
Čeprav živimo v digitalni dobi, tiskani plakati še vedno igrajo pomembno vlogo. So fizični, prisotni v prostoru, ni jih možno preskočiti kot spletnih oglasov. Dober plakat pritegne pozornost, prenese sporočilo in ustvari vtis. Seveda je pomembna tudi njihova postavitev oziroma izbira mesta, kamor ga razobesimo. Še posebej učinkoviti so na javnih mestih, avtobusnih in železniških postajah, v trgovinah, lokalih, na dogodkih ali v poslovnih prostorih, torej na mestih, kjer se zbira veliko ljudi in kjer je njihova pretočnost velika.
Kaj mora vsebovati učinkovit plakat?
Pri oblikovanju plakata velja pravilo: manj je več. Ključno sporočilo naj bo jasno, besedilo jedrnato, vizualni elementi pa naj bodo skladni z namenom in tematiko plakata. Naslov naj izstopa, podnaslov naj razloži bistvo, slike naj bodo kakovostne in relevantne, vsebuje pa naj vse ključne informacije. Dobro je, da vključimo tudi poziv k dejanju.
Tisk plakatov
Pri tisku plakatov je kakovost ključna. Slabo natisnjen plakat z nejasno sliko, neizrazitimi barvami ali neporavnanimi robovi izgubi svojo moč. Zato je priporočljivo, da plakat oblikujemo v visoki ločljivosti, uporabljamo primerne barvne odtenke in pustimo dovolj prostora med besedilo, slikami in za robove. Plakati se običajno lahko tiskajo na dva načina: z uporabo digitalnega ali offset tiska. Digitalni tisk omogoča hitro izdelavo manjših naklad, offset tisk pa je primernejši za večje količine.